19. 4. Rostislav

Zítra: Marcela

Fulltextové vyhledávání

Kalendář

P Ú S Č P S N
29
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
30
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
31
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
1
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
2
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
Pojízdná prodejna Rosnička
3
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
4
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
5
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
6
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
7
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
8
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
Čipování popelnic - kontrola
9
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
10
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
11
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
12
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
Drůbežárna Prace
Jak upravit hlasovací lístek v komunálních volbách
Místní knihovna oznamuje
13
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
14
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
15
Výkup surových kůží v roce 2022
Uzavírka silnice v obci Blatec - upřesnění
16
Výkup surových kůží v roce 2022
17
Výkup surových kůží v roce 2022
18
Výkup surových kůží v roce 2022
19
Výkup surových kůží v roce 2022
20
Výkup surových kůží v roce 2022
Zasedání zastupitelstva obce
21
Výkup surových kůží v roce 2022
Práce Brigády Olomouc.cz - hledání nového zaměstnání
22
Výkup surových kůží v roce 2022
23
Výkup surových kůží v roce 2022
Drůbežárna Prace
24
Výkup surových kůží v roce 2022
Výsledky voleb do zastupitelstva obce Kožušany - Tážaly
Výsledky voleb do Senátu Parlamentu ČR ve volebním okrsku Kožušany - Tážaly
25
Výkup surových kůží v roce 2022
26
Výkup surových kůží v roce 2022
27
Výkup surových kůží v roce 2022
28
Výkup surových kůží v roce 2022
29
Výkup surových kůží v roce 2022
30
Výkup surových kůží v roce 2022
Revize a kontrola kotlů
II. kolo voleb do Senátu Parlamentu ČR ve volebním okrsku Kožušany - Tážaly
1
Výkup surových kůží v roce 2022
II. kolo voleb do Senátu Parlamentu ČR ve volebním okrsku Kožušany - Tážaly
TJ Kožušany - nový sportovní kroužek pro děti
2
Výkup surových kůží v roce 2022
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Pokyny pro zasílání elektronických zpráv prostřednictvím elektronické podatelny Obecního úřadu Kožušany-Tážaly

  • Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.
  • V případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .
  • Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
  • Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.
  • Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) je nutné zasílat pouze jedno podání. Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.
  • Přijetí zprávy na e-podatelnu je odesílateli potvrzeno e-mailovou zprávou odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska jeho čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Zpráva o přijetí je odesílateli zaslána nejpozději následující pracovní den po doručení na e-podatelnu.
  • Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.
  • V případě nejasností ohledně provozu e-podatelny pro veřejnost je možné směřovat dotazy na tel. číslo 585 961 171 nebo 585 961 308, popř. na el. adresu úřadu ou@kozusanytazaly.cz , kam je možné zasílat také běžné dotazy, informace atd. bez povinnosti připojení zaručeného elektronického podpisu.
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro příjem podání na technických nosičích dat

Obec Kožušany - Tážaly
Tážaly 1
783 75 Kožušany - Tážaly

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat

Pondělí 8,00 - 12,00  13,00 - 15,30
Středa 8,00 - 12,00  13,00 - 17,00

Příjem a zpracování elektronických podání

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.
Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.
Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)