5. 10. Eliška

Zítra: Hanuš

Fulltextové vyhledávání

Kalendář

P Ú S Č P S N
30
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
1
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Uzavření knihovny
Drůbežárna Prace
2
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Topenářský servis
3
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
4
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
5
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Gulášfest Drahlov
XVII. Evropská myslivecká pouť
6
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
7
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Zelenina Juvita
8
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
9
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
10
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
11
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
12
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
13
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
O putovní pohár SDH Kožušany-Tážaly
14
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
15
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
16
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
17
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
18
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
19
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
20
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
21
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
22
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
23
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
24
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
25
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
26
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
27
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
28
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
29
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
30
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
31
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
1
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Jsme Sponky-Halloween
2
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Jsme Sponky-Halloween
3
Poplatky 2024
Ramos- výkup kůží 2024
Jsme Sponky-Halloween
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Pokyny pro zasílání elektronických zpráv prostřednictvím elektronické podatelny Obecního úřadu Kožušany-Tážaly

  • Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.
  • V případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .
  • Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
  • Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.
  • Jednou e-mailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) je nutné zasílat pouze jedno podání. Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.
  • Přijetí zprávy na e-podatelnu je odesílateli potvrzeno e-mailovou zprávou odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska jeho čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Zpráva o přijetí je odesílateli zaslána nejpozději následující pracovní den po doručení na e-podatelnu.
  • Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.
  • V případě nejasností ohledně provozu e-podatelny pro veřejnost je možné směřovat dotazy na tel. číslo 585 961 171 nebo 585 961 308, popř. na el. adresu úřadu ou@kozusanytazaly.cz , kam je možné zasílat také běžné dotazy, informace atd. bez povinnosti připojení zaručeného elektronického podpisu.
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro příjem podání na technických nosičích dat

Obec Kožušany - Tážaly
Tážaly 1
783 75 Kožušany - Tážaly

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat

Pondělí 8,00 - 12,00  13,00 - 15,30
Středa 8,00 - 12,00  13,00 - 17,00

Příjem a zpracování elektronických podání

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.
Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.
Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)